8/31/2016

Lakiery miniMAX quick dry & long lasting, kolory: 134, 135, 137, 138 i 140.

Cześć Dzióbki! :)

Czy jest tu ktoś, kto oprócz mnie, używa jeszcze zwykłych lakierów? Bo z moich obserwacji wynika, że hybrydy zdominowały paznokciowy świat. Ja jednak z tą metodą stylizacji paznokci mam jedynie do czynienia, gdy udam się do profesjonalistki, sama hybryd nie robię i dlatego chętnie sięgam po zwykłe lakiery. Bez względu na to, na jakich lakierach obecnie pracujecie, na pewno spotkaliście się kiedyś z serią miniMAX quick dry & long lasting od Eveline Cosmetics. Zauważyłam, że te małe niepozorne buteleczki są dość popularne i sama również dorzucę na ich temat kilka słów, prezentując pięć kolorów z tej serii. 
Lakiery znajdują się w buteleczkach o pojemności 5ml.
Pędzelki mają odpowiednią długość oraz szerokość, wygodnie się nimi maluje. 
Każdy kolorek ma przypisany swój numer, moje przedstawiają się następująco:

Lakiery te różnią się między sobą jedynie kolorami. Jeśli chodzi o ich właściwości- są takie same w przypadku każdego odcienia:
- mają odpowiednią konsystencję, dzięki czemu dobrze rozprowadzają się na pazurkach;
- nie smużą;
- do pełnego krycia potrzeba trzech warstw;
- szybko schną, w przypadku każdej warstwy;
- kolory są ładne błyszczące;
- trwałość ok. 3-4 dni, później zaczynają ścierać się końcówki;
- ogólnodostępne i w przystępnej cenie.

Wybaczcie Kochani, że prezentuję kolory na wzorniku, ale z racji, że od jakiegoś czasu zbieram maliny, to mam podrapane dłonie i niekoniecznie nadają się one do prezentacji. No ale czerwień uwieczniłam, zanim zaczął się sezon ;)


Który z tych kolorów przypadł Wam najbardziej do gustu?
Znacie lakiery miniMAX? Lubicie je? 

6 komentarzy:

  1. pięknie błyszczą, lubię lakiery z tej serii jednak jeszcze bardziej hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te lakiery :) W sumie to wszystkie kolory mi się podobają, ale najbardziej ten jasny niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kolorki :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/domowe-odzywienie-soraya-ideal-beauty.html?showComment=1472793533187#c5603954985507238047

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki:) ja paznokci co prawda nie maluje, ale wolę chyba bardziej pastelowe odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka lakierów tej firmy. Kolory są śliczne, ale u mnie trwałość jest bardzo krótka.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.