9/16/2014

Nieidealny Idealny Pocałunek?

Witajcie Kochani! :)

W moich zbiorach kosmetycznych znajduje się wiele różnych mazideł do ust (ale wciąż mi mało!). Najbardziej upodobałam sobie pomadki w intensywnych kolorach i o jednej z nich dziś Wam opowiem. Na pewno obiło Wam się o coś uszy o szmince Idealny Pocałunek, jaką oferuje Avon- wszak jej reklamy były nawet w telewizorach :D Nazwa produktu całkiem fajna, chwytliwa ... a jak jakość owej szminki? Wszystkiego zaraz się dowiecie! 
Z gamy 24 odcieni, kolor, który posiadam to smitten red.
Kolorek na ręku prezentuje się następująco.
Moja opinia:
- eleganckie i solidnie wykonane opakowanie, nie ma obaw, że samo otworzy się w torebce
- szminka ma odpowiednią miękkość, bardzo dobrze się ją rozprowadza na ustach
- nie ma sztucznego, chemicznego posmaku 
- kolor jest nasycony, głęboka czerwień
- wykończenie określiłabym jako półmatowe (choć na zdjęciach poniżej jest błyszcząca, ale odbija się od niej światło lampy)
- trwałość jest przeciętna (znam lepsze, ale i gorsze jakościowo pomadki), ta utrzymuje się na ustach ok. 3-4 godzin, przy jedzeniu znika oczywiście szybciej, picie jeszcze jako tako znosi ;)
- schodzi z ust równomiernie, aczkolwiek na ostatnim etapie znikania potrafi wchodzić w załamania ust
- nie wysusza ust, a nawet mam wrażenie, jakby je delikatnie nawilżała
- jej cena wynosi 32zł, ale bardzo często jest w promocji (ja kupiłam ją za 16zł) - uważam, że cena bez promocji jest nieco wygórowana w porównaniu do trwałości, ale wydanych 16zł nie żałuję!
A tak prezentuje się na ustach w świetle lampy pierścieniowej.
Szminka idealna nie jest, ale polubiłam się z nią. Gdyby nie mnogość różnych firm mających w swej ofercie pomadki, które chciałabym wypróbować, to pewnie skusiłabym się na jeszcze jakąś wersję kolorystyczną Idealnego Pocałunku, ale na chwilę obecną raczej to nie nastąpi ;)

Znacie szminkę Idealny Pocałunek od Avonu?
Jaka jest Wasza ulubiona pomadka do ust?
A może pomadki rzadko goszczą na Waszych ustach?

 
Opowiadajcie, chętnie poczytam :)


31 komentarzy:

  1. ten kolor bardzo mi się podoba a na ustach szminka wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci że na ustach to wygląda pięknie !
    Moim nr 1 od dłuższego czasu jest KOBO Fuksja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jej używać ale ma bardzo ładne opakowanie ;) kolor z resztą też :) chociaż kosmetyki avon jakoś rzadko u mnie goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, ale świetnie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor,bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się bardzo ładnie, ale jak dla mnie to jednak jest za droga w swojej regularnej cenie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Avon dawno nic nie miałam, ale kolorek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor nie dla mnie ale ładnie sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W opakowaniu odcień mi się nie spodobał, ale jak zobaczyłam na ustach to przepadłam, piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna! jeju kolejna która kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje ustka na pewno sie podobaja mężusiowi ;D
    ja uwielbiam taka pomadke z Avonu która ma chyba pieprz w składzie i powiększa usta;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech wiesz co ......

    Masz piękne usta! :) A kolor na nich wygląda swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a i z wielką chęcią obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek, taki jak lubię - mocny, wyrazisty i kobiecy :)
    Przy takiej cenie jednak się na pomadkę nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor na ustach prezentuje się super!
    Ja osobiście jeśli już kupuje pomadki w avon to własnie w promocji, te ceny sa czasem z kosmosu...

    OdpowiedzUsuń
  17. mrrr jaka nazwa ! :) w sumie to po kolorze pomadki myslalam ze na ustahc ebdzie wygladac podobnie, ale sie pozytywnie zaskoczylam ;) Cudny jest na ustach !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek rewelacja! Pozostaje zatem czatować na promocję ;-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.