4/10/2014

Lumpeksowe zdobycze :)

Heeej, hej! :)

Z racji, że mam ...

dziś pokażę Wam, co w ostatnich czasach udało mi się złowić w SH.
Nie są to zdobycze z jednego wypadu- aż tak dobrze to nie ma :P

No to nie przedłużając, zapraszam do oglądnięcia :)

Sweterek w paski, ma mega mięciutki materiał, MARKS&SPENCER, cena: 6,5zł
Cieniutki sweterek, WAREHOUSE, cena: 6zł
Bluzeczka, ATMOSPHERE, cena: 8,5zł
Wydaje się dość zwykła, ale patrzcie, jaki ma bajerancki tył :)
Sweterek z motylkiem, GEORGE, cena: 10zł
Sweterek z dłuższymi bokami, trochę wygnieciony :) NEXT, cena: 10zł
Bluzeczka z baskinką, FOREVER21, cena: 12zł
Koszulka z koronkową kokardą, GLAMOUR DOLLS, cena:10zł
Sukienka, GLAMOUR BABE, cena:18zł

I to by było na tyle ;)
Ceny niestety nie są powalająco niskie :( Właściciele "moich" lumpków widzą, że co raz więcej ludzi je odwiedza i korzystają z tego, niestety... kosztem mego portfela :P

Wpadło Wam coś w oko w moich "łupów" ? :D
A Wy, upolowałyście coś fajnego ostatnio?

Buziaki! :*

41 komentarzy:

  1. och, Ty zawsze takie cudeńka znajdujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Ale z Ciebie laska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju jakie Ty masz szczęście do tych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale cudeńka:) ty szczęściaro:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdobycze. Koszulka z koronkowym tyłem jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od dawna nie byłam w lumpku, ale Twoje łupy są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka z baskinką i sukienka bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się sukienka i ta bluzeczka z koronkowym tyłem :) U mnie też windują ceny jak tylko mogą :/

    OdpowiedzUsuń
  9. No Aga gratulacje ;) Twoja szafa rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. baskinka mi się podoba ,reszta niestety nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne łupy:) Musze się wybrać i poszukać coś dla siebie bo dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne ciuszki:D no niestety tak robią:/ podłapią paru klientów to podniosą cenę, albo za przeproszeniem badziewia mają :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluzka z baskinką- nie mogę się na nią napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ta bluzka z kokardką swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwie ostatnie rzeczy są świetne :)
    Ja ostatnio widziałam świetną sukienkę w SH, rozmiarowo akurat na mnie... ale biała, a ja nie lubię białych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tej bluzeczce z bajeranckim tyłem:)
    Sama nic nie upolowałam, ale zrobiłam sobie kolejny sweter na szydełku i uszyłam spódniczkę:D Czekam na wizytę w PL i poszaleję wtedy w SH:)))

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. sukieneczka bardzo ładna, blog ze szmateksu mnie rozbawił hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog ze szmateksu górą :) Fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia sukieneczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No żesz, ja nigdy nie mogę trafić na takie perełki :-(

    OdpowiedzUsuń
  21. Super łowy! Ja wczoraj kupiła białą bluzeczkę z baskinką z top shop za 8 zł :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty masz taką bluzeczkę czerwoną z Atmosphere, a ja mam niebieską :) Nie tak dawno była w sklepach, kupowałam w zeszłym roku bodajże :) No i kosztowała więcej haha :) Same fajne rzeczy i wszystko dobrych firm! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek z motylkiem jest dość ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdobycze ta sukienka jets genialna:D

    OdpowiedzUsuń
  25. O ja pierdziu :D Oddawaj kilka sztuk :D!

    OdpowiedzUsuń
  26. Extra zakupy:) Podradla bym Ci chętnie sweterek z motylkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam:) ja jakoś nie mam talentu w poszukiwaniach w SH.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie mam szczęścia w SH.Dosłownie kilka razy udało mi się upolować coś fajnego. Ale widzę, że Ty to szczęście masz, bo świetne rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) Zostawienie go zachęca mnie do dalszej pracy oraz odwiedzenia Twojego bloga.